Klacht indienen?
BV&T opleiding & advies stelt alles in het werk om onze cursisten een goede scholing te laten volgen. Slechts zelden is een cursist niet tevreden met het aangeboden lesmateriaal en/of begeleiding door de docent(e). Wanneer je niet tevreden bent, neem dan te allen tijde contact op met de uw projectleidster van BV&T 088-7744300.
Indienen klacht
De klant als cursist kan de klacht schriftelijk (zie hiernaast) bij ons indienen. Zowel voor u als voor BV&T opleiding & advies is het van belang de klacht zo snel en uitgebreid mogelijk te kunnen behandelen. Wij proberen binnen twee werkdagen tot twee weken met een passend antwoord te komen met een maximum van vier weken. Noteer de volgende gegevens zorgvuldig:
- Naam, adresgegevens en cursistennummer
- De opleiding/cursus waar de klacht betrekking op heeft.
- Een duidelijke uit een zetting van de klacht
- Feiten waar de klacht op gebaseerd is
- Eventuele voorgaande correspondentie/mail contact bijvoegen