088-7744333
Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.
Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.
Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)
Resultaten voor Effectief Telefoneren
Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.
Focus met het oog op talent en kwaliteit
BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.
We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?
IN-Company: | IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen. Dit bespaard op tijd en reiskosten. Tevens zitten wij met de training bij de praktijk! |
Trainingsmomenten: | 2 dagdelen |
Uren per training: | 4 uren per dagdeel |
Prijs / Investering: | Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen. Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is. |
* Uw gewenst begindatum *
December 2024
Januari 2025
Februari 2025
Maart 2025
April 2025
Mei 2025
Juni 2025
Juli 2025
Augustus 2025
September 2025
Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.
Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Effectief Telefoneren. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Effectief Telefoneren al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?
Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.
Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"
Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.
Uw doelstelling staat central in deze cursus Effectief Telefoneren. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..
Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.
Referenties Effectief Telefoneren | Aantal deelnemers | In-Company |
Astron | 4 deelnemers | 2 trajecten |
PGVZ | 8 deelnemers | |
VideoJet | 6 deelnemers | |
PrintTec B.v. | 2 deelnemers | |
HollandseNieuwe | 5 deelnemers | |
Synergo Projectmanagement B.V. | 4 deelnemers | |
Nova College Bureau Bedrijfsvoering | 9 deelnemers | |
Tijhof Autotransportsystemen B.V. | 2 deelnemers | 2 trajecten |
BERNARDUS | 8 deelnemers | |
Squadrons AOCS NM | | 16 deelnemers | |
De Groot & Visser BV | 3 deelnemers | |
Rc Panels BV | 9 deelnemers | |
Ceres Paragon Terminals BV | 8 deelnemers | |
Stichting De Zijlen | 7 deelnemers | |
EuroMouldings B.V. | 14 deelnemers | |
Vion Food Nederland B.V. | 1 deelnemers | |
NAFVSM B.V. | 3 deelnemers | |
Quercus Technical Services | 2 deelnemers | 4 trajecten |
ExpertCheese B.V. | 4 deelnemers | 4 trajecten |
G. Van De Heg B.V. | 6 deelnemers | |
Kooiker Logistiek Warehousing B.V. | 8 deelnemers | |
Eleq Steenwijk B.v. | 1 deelnemers | |
Arets&Boelens | 1 deelnemers | |
Wijn & Stael Advocaten N.V. | 18 deelnemers | |
Van Dijk Heftrucks | 3 deelnemers | |
Abiant EU Service | 8 deelnemers | |
Peuteropvang Heerlen | 8 deelnemers | 2 trajecten |
Exova RPC | 12 deelnemers | |
Slijptechniek Noord | 5 deelnemers | |
Bodycote | 10 deelnemers | |
Bel Leerdammer B.V. | 13 deelnemers | 3 trajecten |
Corex Group | 8 deelnemers | |
Denka International B.V. | 10 deelnemers | |
Trio-bedrijven | 8 deelnemers | |
Servicepunt71 | 15 deelnemers | |
Faes Group | 1 deelnemers | |
Waterschap Limburg | 1 deelnemers | |
Kuncai Europe B.V. | 2 deelnemers | 2 trajecten |
Hydro Extrusion Hoogezand BV | 16 deelnemers | 2 trajecten |
DNS Infratechniek B.V. | 2 deelnemers | |
En nog veel meer..... | ||
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. | 450 Referenties | Contact |
088-7744333 |
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectief Telefoneren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
Locaties: 2108565
Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).
Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.
Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.
We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.
We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Effectief Telefoneren.
Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Effectief Telefoneren
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Test Click Here
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T