088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Effectief Telefoneren

13

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Cursus Effectief Telefoneren


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor Effectief Telefoneren


Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 2 dagdelen
Uren per training: 4 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
December 2024
Januari 2025
Februari 2025
Maart 2025
April 2025
Mei 2025
Juni 2025
Juli 2025
Augustus 2025
September 2025



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Effectief Telefoneren. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Effectief Telefoneren al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Effectief Telefoneren. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties Effectief Telefoneren Aantal deelnemers In-Company
Elma Media B.V.6 deelnemers  
Bonarius Bedrijven20 deelnemers  
Stako9 deelnemers 2 trajecten
Siblu Camping Lauwersoog6 deelnemers  
Royal Bel Leerdammer7 deelnemers 3 trajecten
Chevron Exploration And Production Netherlands1 deelnemers  
Kaemingk B.V. 1 deelnemers  
Winel Industry Group5 deelnemers 2 trajecten
Hamyani1 deelnemers  
NAK9 deelnemers 10 trajecten
Fers15 deelnemers  
Immovest - Flexbouw Bedrijfsunits BV1 deelnemers  
EL-Tec Elektrotechnologie B.V.1 deelnemers  
Gemeente Lochem13 deelnemers  
Promelca B.V.4 deelnemers 3 trajecten
Schavemaker Transport BV9 deelnemers  
Verzinkerij Van Aert BV8 deelnemers 3 trajecten
HONK Ketenzorg13 deelnemers  
ITS4 deelnemers  
Koninklijke Luchtmacht7 deelnemers 13 trajecten
Cargo-partner Network B.V.15 deelnemers  
TUV Nederland QA B.V.1 deelnemers  
Ventura Systems CV24 deelnemers 2 trajecten
Sanquin Blood Supply Foundation10 deelnemers  
Geodis Logistics Netherlands B.V.10 deelnemers  
VTS-PN1 deelnemers  
Klinipath BV2 deelnemers  
Royal Bel Leerdammer BV1 deelnemers  
Notuleerservice Nederland5 deelnemers  
NU 916 deelnemers  
De Meeuw10 deelnemers  
Scientific Drilling International 8 deelnemers 2 trajecten
Rijksakademie Van Beeldende Kunsten deelnemers  
Vastland Beheer B.V.6 deelnemers  
Hydroflex Hydraulics4 deelnemers  
Namascor B.V.1 deelnemers  
Hasbro BV6 deelnemers  
IXON Cloud11 deelnemers  
SW Bv.1 deelnemers  
De Tjongerwerven CPO7 deelnemers 2 trajecten
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectief Telefoneren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 2102170

Leertrajecten Effectief Telefoneren met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop Effectief Telefoneren voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Effectief Telefoneren.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Effectief Telefoneren


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



Effectief Telefoneren opleiding.


In deze aansprekende training wordt er ingegaan op technieken tijdens het telefoneren. De volgende onderwerpen komen aan de orde: luisteren, doorvraag technieken, notities maken en informatie aannemen.

Voor u ligt de syllabus `Professioneel Telefoneren'. Deze syllabus is een theoretisch naslagwerk voor iedereen die de praktische training `Professioneel Telefoneren' heeft gevolgd.

Op een klantgerichte manier telefoneren blijkt moeilijker dan de meeste mensen denken.
Niet iedere klant is even goed gestemd: u krijgt ook wel eens mensen aan de telefoon die niet precies weten wat ze willen of die onredelijk zijn. Het is uw taak om ook die mensen op een zodanige efficiente en vriendelijke manier to begeleiden, dat ze na afloop van een gesprek wel weer goed gestemd de hoorn op de haak leggen. Dit is geen gemakkelijke opgave omdat een dergelijke situatie zich meerdere malen per dag voordoet en iedere klant weer uw volledige aandacht zal opeisen. Er is kennis en vaardigheid nodig om dit deel van uw taak goed en met plezier uit to voeren. Daarom reiken we u een aantal inzichten en gesprekstechnieken aan, die u zullen helpen bij uw taak om het visitekaartje en de "stem" van uw organisatie to zijn. Een glimlach in uw stem doet wonderen!

Nadat u de praktische training heeft gevolgd stelt deze syllabus u in staat om de theoretische achtergronden van het geleerde nog eens na to lezen. Op deze manier zult u niet alleen het hoe, maar ook het waarom van professioneel telefoneren beter begrijpen.

Hieronder staat aangegeven hoe de syllabus is opgezet.

In hoofdstuk 2 geven we uitleg over het belang van professioneel en klantgericht telefoneren aan de hand van de marketingtheorie.

In hoofdstuk 3 t/m 6 geven we praktische tips voor het telefoongebruik. Dit om het telefoonverkeer naar beide kanten efficienter en aangenamer to laten verlopen.

In hoofdstuk 7 behandelen we de soorten vragen en de interviewtechniek.

In hoofdstuk 8 worden een aantal gespreksmodellen voor klachtbehandeling en het voeren van slecht nieuwsgesprekken besproken, alsmede de theorie van de Transactionele Analyse.

In hoofdstuk 9 krijgt u een overzicht van de belangrijkste telefonische uitdrukkingen in het Frans, Duits en Engels. Ook het telefoonalfabet, tellen tot honderd en een aantal tijdsaanduidingen in deze belangrijke talen hebben wij voor u bijgevoegd.


Wij adviseren u om deze map op uw werkplek to bewaren zodat u hem kunt gebruiken als handig en overzichtelijk naslagwerk.

We hopen dat deze training een goede bijdrage heeft geleverd aan de professionalisering van uw functie en dat u na de training met nog meer plezier en zelfverzekerdheid de telefoon zult beantwoorden.

KLANTGERICHT HANDELEN

Het belang van de organisatie.

Elke organisatie levert diensten en/of producten aan een klant: de markt. Daaraan ontleent een organisatie zijn bestaansrecht. Afstemming tussen aan de ene kant de organisatie en aan de andere kant de klant is noodzakelijk omdat anders de afzet én de omzet terugloopt. Een organisatie zou dan de kans lopen failliet te gaan.

Anders gezegd: er dient een wisselwerking te zijn tussen de klant of markt en de organisatie.

Een organisatie zal signalen uit de markt moeten herkennen, oppakken en vertalen naar de eigen doelstelling.

Het onderstaande schema maakt deze wisselwerking duidelijk.


De cursus VAPRO basisoperator (technisch vakkracht basis operator) biedt de deelnemer een brede basiskennis van het vak als operator, en geeft inzicht in de meest voorkomende basisprocessen en de bijbehorende procesbeheersing. De ondersteunende vakken onderbouwen de werkzaam in de mechanische of proces industrie zit in dit pakket.

Een basisoperator bedient en onderhoudt de machines en installaties in een procestechnisch bedrijf. Bijvoorbeeld een kunststoffenbedrijf, metaalproducent, aardewerkproducent, glaswerkproducent of papierproducent. Als er een storing is dan wordt deze door de operator verholpen. Tijdens cursus VAPRO basisoperator leert u alles over de apparaten waarmee u werkt en hoe u eventuele reparaties uitvoert. Bij alles wat u doet staat veiligheid voorop.



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training effectief telefoneren Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass effectief telefoneren. MT Kader Trainingen: Effectief Telefoneren. ZZP of Freelance Vacature voor: training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training effectief telefoneren. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training effectief telefoneren. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Een belangrijke voorwaarde voor de effectiviteit van een KAM-systeem (kwaliteit, arbo, milieu) is dat organisaties procesgerichte interne audits uitvoeren, waarmee de KAM-elementen Interne auditor onderzocht kunnen worden op de juiste werking ervan. Deze audits beïnvloeden het draagvlak en de effectiviteit van het KAM-systeem en vragen daarom de inzet van geschoolde mensen voor het uitvoeren van interne audits.

Auditeren is een vak en zoals bij ieder vak is ook bij auditeren actuele vakkennis noodzakelijk. De cursus Interne auditor is een van die trajecten, die noodzakelijk zijn binnen de organisatie. In diverse normen (ISO 9001, HACCP, ISO 18001, ISO 14001 en/of AS 9100) wordt de term ‘interne audits’ genoemd. In de training Interne auditor worden de basisprincipes behandeld, zodat u volgens deze normen een interne audits kunt uitvoeren.

In-Company Trainingsvraag..

Wij trainen op uw locatie.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing


Spreuk:
Discussiëren is kennis uitwisselen,
ruziemaken is onwetendheid uitwisselen.

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten