088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

17

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken


Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd.




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken


Daarbij bent u een professioneel commercieel medewerker. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Door middel van de praktijkopdrachten en rollenspelen heeft u uzelf slagvaardiger gemaakt. U kunt voortaan zonder moeite een commercieel gesprek voeren en u kunt de geleerde onderhandelingsvaardigheden met succes in de dagelijkse praktijk toepassen.



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 2 dagdelen
Uren per training: 6 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Januari 2025
Februari 2025
Maart 2025
April 2025
Mei 2025
Juni 2025
Juli 2025
Augustus 2025
September 2025
Oktober 2025



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken Aantal deelnemers In-Company
Steinweg Handelsveem BV30 deelnemers  
Albert Heijn E-commerce Utrecht9 deelnemers  
Mechatronics - Kverneland Group5 deelnemers 2 trajecten
Keter Benelux B.V.16 deelnemers  
Xeltis23 deelnemers 3 trajecten
Gemeente Den Haag1 deelnemers  
Scania Production Zwolle B.V.10 deelnemers 4 trajecten
Eppendorf Nederland B.V.3 deelnemers 2 trajecten
Tollenaar Machinebouw & Engineering BV3 deelnemers  
VIDEO SERVICE NEDERLAND6 deelnemers  
AB Fryslan & Noord-Holland B.V.9 deelnemers  
Squadrons AOCS NM | 16 deelnemers  
Neways Advanced Applications B.V. 12 deelnemers  
Pmf Delfzijl Bv1 deelnemers  
KILROY Netherlands Bv18 deelnemers  
Nova College Bureau Bedrijfsvoering9 deelnemers  
Royal Lactalis Leerdammer B.V.6 deelnemers 3 trajecten
Stichting Stelling Den Helder7 deelnemers  
Eurobolt B.V.1 deelnemers  
ROVA8 deelnemers  
Ridder BV1 deelnemers  
Pieralisi Benelux BV1 deelnemers  
Korton Group7 deelnemers  
Hyva1 deelnemers  
Arvato Benelux B.V.1 deelnemers 6 trajecten
Verhoeve Milieu Bv7 deelnemers  
Imtech Traffic & Infra4 deelnemers  
Vivisol Nederland B.V.15 deelnemers  
Binnenlandse Zaken En Koninkrijksrelaties1 deelnemers  
PWN Waterleidingsbedrijf10 deelnemers  
Royal Lactalis Leerdammer 3 deelnemers 2 trajecten
Van Gogh Museum 6 deelnemers  
Provincie Overijssel1 deelnemers 2 trajecten
Recticel B.V.15 deelnemers  
Geissler Installatietechniek5 deelnemers  
Koninklijke Luchtmacht7 deelnemers 13 trajecten
Snowworld Landgraaf8 deelnemers  
Janus Vaten1 deelnemers  
Albert Heijn Online - Bleiswijk8 deelnemers  
Agraplan Farmaca B.V.4 deelnemers  
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 2113694

Leertrajecten Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken opleiding.


In deze communicatie training komen de aspecten naar voren die nodig zijn bij commerciele communicatie. De onderwerpen die behandeld worden zijn: verkoop- en presentatietechnieken, feedback geven en non-verbale communicatie.

Inleiding
Verkopen is zo oud als de mensheid zelf. Zolang we ons kunnen herinneren zijn er mensen op weg geweest om producten of diensten te verkopen. Persoonlijke verkoop is een onmisbare schakel in de reeks van de commerciële activiteiten die nodig is om de producten van een bedrijf naar de klanten te leiden. Alle inspanningen van een bedrijf worden pas afgerond als de klant besluit het product te kopen, omdat hij overtuigd is van het nut van dat product voor zijn bedrijf.

Verkopen is echter niet alleen een belangrijke, maar ook een uiterst moeilijke zaak. De verkoopwereld is een harde wereld. Het wordt steeds moeilijker om je als verkoper te handhaven en te overleven. De verkoper heeft de laatste jaren een andere en meer omvattende functie gekregen. Zijn taal is niet meer simpel en uitsluitend samen te vatten als het ‘afleggen van bezoeken aan bestaande en potentiële relaties’ en het ‘samenstellen en noteren van orders’.
De verkoper is ook een probleemoplosser. Hij moet verkoopresultaten behalen en tegelijkertijd een goede relatie opbouwen met zijn klanten. Bij zijn taal horen ook voorbereidende activiteiten en de nazorg ten aanzien van klanten.

Alles verandert, maatschappelijke verhoudingen, het bedrijfsleven en ook het koopgedrag van mensen. Klanten worden steeds mondiger, ze zijn steeds beter op de hoogte. Er is meer concurrentie.
Daardoor wordt het steeds moeilijker voor de verkoper om zijn product aan te prijzen en zichzelf te onderscheiden. Veel verkopers voelen, met het oog op deze nieuwe ontwikkelingen, de behoefte om praktische vaardigheden op te frissen, te verdiepen en eventueel te herzien.
Door middel van deze training kunnen nieuwe vaardigheden worden aangeleerd en huidige technieken worden verbeterd. Het is een stap op weg naar verbeterde resultaten en meer succes!

Verkoop- en gesprekstechniek
Over het algemeen werkt de verkoper onder tijdsdruk en onder dwang van succes. Zijn prestaties worden afgemeten aan het aantal succesvolle orders. Een verkoopgesprek moet daarom zo productief mogelijk zijn. De verkoper probeert de klant te overtuigen van het voordeel dat zijn product of dienst voor de klant zal opleveren. Hierbij is een goede gesprekstechniek onmisbaar.
Wat is van het belang van training in gesprekstechnieken? Zijn kennis en persoonlijkheid van de verkoper niet veel belangrijker dan de gevoerde gesprekstechniek?
Ingestudeerde verkooptrucs wekken toch wantrouwen, terwijl juist vertrouwen de basis is voor de relatie tussen de verkoper en de klant!
In het verkoopgesprek moet de verkoper dus zichzelf kunnen zijn; hij moet op zijn eigen manier vertrouwen wekken en op een eigen manier reageren op de klant.

Toch is training van verkopers geen overbodige luxe. De meeste verkopers komen namelijk puur toevallig in de verkoop terecht. Weinig mensen kiezen bewust voor dit beroep. Kenmerkend is dat de verkoper eigenlijk niet wordt opgeleid voor zijn beroep maar in zijn beroep. Toch is het een vak waarvoor heel wat kennis en kunde is vereist. Sterker nog: het is een vak waarvoor steeds méér kennis en kunde noodzakelijk is.

Training stelt de verkoper in staat zichzelf te zien zoals anderen hem zien. Daardoor kan hij zijn gedrag bijstellen of veranderen. De verkooptechniek mag natuurlijk nooit in de plaats komen van kennis en persoonlijkheid. Integendeel. Door een goede verkooptechniek kan de verkoper het maximale nut en rendement uit zijn kennis en persoonlijkheid halen. In de training zult u veel ideeën, gedachten en gevoelens aantreffen die u herkent uit uw dagelijkse praktijk. Tijdens de training zullen deze dingen duidelijker voor u worden, zodat u er voortaan bewuster mee kunt omgaan. U zult reeds verworven technieken meer en bewuster gaan gebruiken omdat u nu weet waarom ze werken en in welke situaties u ze kunt gebruiken.

De bedoeling van dit trainingsprogramma is dat u komt tot een van binnen uit gestuurd gedrag, dat bewust gekozen is en optimaal is voor de verschillende fasen in het contact met de klant. U zult heer en meester worden over uw gedrag tijdens het verkoopgesprek.



Het uitvoeren van interne audits vraagt om specifieke kennis en vaardigheden. Een audit kan alleen effectief zijn als deze wordt uitgevoerd door mensen die auditing beheersen en zodoende hiermee resultaat boeken. Deze cursus leidt potentiële auditoren op. Dit kunnen bijvoorbeeld door het management aangewezen functionarissen zijn, maar ook kwaliteits- en/of milieucoördinatoren. Na voltooiing van deze cursus is de deelnemer in staat om op een praktische manier interne kwaliteitsaudits uit te voeren. Naast theoretische achtergronden en normen worden er ook praktische vaardigheden bijgebracht die nodig zijn bij het uitvoeren van een interne audit.

In deze zeer praktische cursus verwerft u in korte tijd de essentiële vaardigheden van ISO 19011. Dit zijn de belangrijkste kennisvaardigheden op het gebied van een interne auditor. Er wordt ingegaan op diverse aspecten van de huidige kwaliteitsnormen. Ook wordt deze cursus verzorgd voor het KAM-systeem (QHSE). De vaardigheden, waarover een auditor moet beschikken, worden uitvoerig besproken en geoefend. We noemen als voorbeeld de speciale manier van communiceren tijdens een audit. Hoe gaat u om met geconstateerde afwijkingen en verbeterpunten? U mag hierbij veel feedback verwachten. Hoe gaat u daar goed mee om?



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training commercieel communiceren Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass commercieel communiceren. MT Kader Trainingen: Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. ZZP of Freelance Vacature voor: verkoop communicatie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: verkoop communicatie commercieel communiceren. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen verkoop communicatie commercieel communiceren. Groningen, Utrecht, Amsterdam


De techniek van effectief vergaderen staat centraal in deze cursus. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een efficiente wijze, waarop men dit kan doen, maakt deel uit van het aspect "efficient vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien, hoe hij/zij deelneemt aan zo`n vergadering. Om beurten wordt de rol van voorzitter, notulist en deelnemer gespeeld. Na afloop van de cursus kan iedere cursist efficient vergaderen en beheerst hij/zij de achterliggende techniek.

In-Company Trainingsvraag..

Wij trainen op uw locatie.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing


Spreuk:
Hoe wilt u groeien.

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten