088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Index training

13

Uw Training Index


Onderdeel van Effectief Telefoneren


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.


Programma, Onderwerpen


Na het geleerde kunt u het volgende


Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.


Continue ondersteuning voor Manager en HR

In elke training of traject staat verrijking centraal, we helpen, inspireren en verbinden Managers en HR professionals. We organiseren bijvoorbeeld regelmatig events zoals seminars en lezingen. We doen continu onderzoek naar borging, vakkennis, ISO 9001 regelgeving, HACCP, BRS, IFS en GMP en soortgelijke. Deze informatie vertalen we naar voor u bruikbare kennis en trainingsmateriaal.



Effectieve kennisopname

Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). BV&T streeft naar maximale kennisopname. Dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



Studie indeling / planning

Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO,
U ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Januari 2025
Februari 2025
Maart 2025
April 2025
Mei 2025
Juni 2025
Juli 2025
Augustus 2025
September 2025
Oktober 2025


Locaties:

Waar wonen onze trainers. Er woont altijd een trainer in de buurt


NL:: Wij zijn een in-company opleider, wij komen altijd naar uw organisatie. U bepaard op reistijd en dervingskosten van uw personeel, uw voordeel. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor werkend Nederland al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Klik hier..



Focus op het maximale leerproces in een juist tijdsbestek

We geloven in de aanpak en leerprocessen van Bloom en Kolb (didactiek). Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training Effectief Telefoneren.



Stimuleren tijdens de training

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training beter te stimuleren. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende omgeving op met positieve effecten op lange termijn. Dit geldt zowel voor alle workshops als trainingen van BV&T.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Effectief Telefoneren. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk voor uw training Effectief Telefoneren of toch verder zoeken?



  

Referenties Effectief Telefoneren Aantal deelnemers In-Company
 
Hydro Extrusion Hoogezand BV16 deelnemers2 trajecten
Nestle Waters Direct B.V.1 deelnemers2 trajecten
Parkmobile1 deelnemers40 trajecten
IJs-Garant1 deelnemers1 traject
JAKO Materieeldienst B.V.1 deelnemers1 traject
Glass Repair Vriend1 deelnemers1 traject
Akzonobel4 deelnemers2 trajecten
SESVANDERHAVE Nederland B.V.5 deelnemers1 traject
Hasbro BV6 deelnemers1 traject
Tijhof Autotransportsystemen B.V.2 deelnemers1 traject
Euro Planit10 deelnemers1 traject
ITBB Industrie B.V.2 deelnemers1 traject
Mao Accounting10 deelnemers1 traject
Westhaghe Training & Advies35 deelnemers1 traject
Verhoeve Milieu Bv7 deelnemers1 traject
Tref Onderwijs1 deelnemers1 traject
Distrimex Pompen & Service BV32 deelnemers3 trajecten
Winkels Techniek Hoofdvestiging1 deelnemers1 traject
Albert Heijn Online Utrecht10 deelnemers1 traject
N+P Recycling B.V.4 deelnemers1 traject
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
  088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectief Telefoneren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen en te versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en weten mij net dat extra te geven
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Blog:


Schrijf-Datum: 02-12-2024

Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursisten en hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken.

Opbouw
In deze training oefent u uw didactische en trainingsvaardigheden. U leert hoe u een training ontwikkelt. Daarnaast leert u hoe u de leerstof op een aantrekkelijke en interactieve manier kunt presenteren en de deelnemers enthousiast kunt maken. In deze training geeft u uw medecursisten een (korte) les, die u thuis heeft voorbereid. Deze les leggen we vast op video. De trainer en uw medecursisten geven feedback op uw les. Op basis van deze feedback formuleert u uw voornemens voor uw praktijksituatie. In elk trainingsblok krijgt u een praktische opdracht mee.

Professioneel werken met Effectief Telefoneren betekent

Alles voor duurzame prestaties in onze trainingen en workshops


U wilt groeien, met uw team en natuurlijk uw organisatie. Wij verdiepen ons in uw vraagstuk, sporen blinde vlekken op en bieden een training waarbij we individueel-, team- en organisatiebelang in de groei zetten, kennis moet beklijven.


Echter, voor een daadwerkelijke en blijvende verandering is meer nodig dan het traject alleen. Daarom coachen en begeleiden we managers en HR op alle vlakken die positief bijdragen aan het resultaat. Op die manier creëren we samen de meest krachtige leeromgeving voor uw medewerkers en behalen we de beste resultaten voor het team en de organisatie.


Incompany: cursussen binnen uw organisatie.
Eenvoudig te regelen bij BV&T, snel en praktijkgericht.


Maatwerk voor medewerker trainingen


Leertrajecten met oog voor praktijk in uw organisatie. Uniek, duurzaam en naadloos aansluitend. Duurzaam in de vorm dat wij naar u toe komen, dit bespaard op een groep tot wel 8x zoveel CO2 Uitstoot.


De krachtige leeromgeving


Professionele trainers als ook docenten

Wij selecteren op bevoegdheid en VOG t.o.v. onze trainers. Daarbij weten wij exact welke trainer past bij uw organisatie en betrekken hem/haar in een zo vroeg mogelijk stadium bij uw vraagstuk. Kenmerkend voor BV&T trainers is bevoegdheid en deskundigheid. Naast hun specifieke vak zijn ze altijd praktijkgericht. Om het eenvoudig voor uw organisatie te maken bent u altijd verbonden met een projectleider of accountmanager. Deelnemer en organisatiegericht en bouwen voort vanuit aanwezige kwaliteiten en ervaring. Zo betaald u een scherpe prijs voor elke training, vraag hier uw offerte voor uw traject aan: Effectief Telefoneren


Altijd een vaste contactpersoon accountmanager

Wij houden van korte lijnen en schakelen daarin snel. Een vaste telefoonnummer en uw eigen accountmanager of ook wel projectleider genoemd. Deze begeleidt u bij het proces van ontwikkeling en organisatie van deze training of workshop Effectief Telefoneren. Wij gaan voor de maximale en effectieve team-training of team-workshop


Creatie in Effectief Telefoneren

Voor de juiste aansluiting en het beste resultaat beginnen we met een uitvoerig intake gesprek. Afhankelijk van de complexiteit van het vraagstuk. In samenspraak met u, en onze deskundige creëren we het leerplan. Alleen zo kunnen we tot het beste resultaat komen. U heeft immers kennis van de mensen en de organisatie, wij zijn de expert in leren en ontwikkelen.


Realistische maar uitdagend

Het team van trainer en ontwikkelaar neemt de tijd, daagt uit, is kritisch en zet de stip op het juiste punt. Maar stelt altijd realistische doelstellingen.


Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.


Continue ondersteuning voor Manager en HR

In elke training of traject staat verrijking centraal, we helpen, inspireren en verbinden Managers en HR professionals. We organiseren bijvoorbeeld regelmatig events zoals seminars en lezingen. We doen continu onderzoek naar borging, vakkennis, ISO 9001 regelgeving, HACCP, BRS, IFS en GMP en soortgelijke. Deze informatie vertalen we naar voor u bruikbare kennis en trainingsmateriaal.


Aansluiting op niveauverschillen

Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde niveau. Door ons zeer uitgebreide scala aan leeroplossingen en -vormen kunnen wij iedereen laten leren op de manier die bij hem/haar past en aansluiten bij niveauverschillen in de training / workshop Effectief Telefoneren. Hiervoor gebruiken wij hoofdzakelijk de BLOOM en KOLB Taxonomie. Hiermee brengen wij het niveau en de leerwensen van deelnemers in kaart. Op deze manier kan de trainer de juiste leeroplossingen inzetten.



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training index Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass index. MT Kader Trainingen: Effectief Telefoneren. ZZP of Freelance Vacature voor: training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training index. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training index. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Blog:

De manier waarop het werk wordt uitgevoerd, bepaalt het verschil tussen kwaliteit of non-kwaliteit en kosten maken of toegevoegde waarde produceren. Het lassen van een staalplaat, het maken van een factuur, het boren van een gat, het monteren van een motor of het schrijven van een offerte zijn handelingen die in een keer goed moeten gaan. Tegelijkertijd moeten deze handelingen zo efficient mogelijk gebeuren. Dat verhoogt namelijk de kwaliteit, de productiviteit en verlaagt de kosten.

Te lang zoeken, het niet bij de hand hebben, niet goed kunnen lezen, verkeerd intikken en het kwijt zijn moeten worden voorkomen. 5S is een methode om dat te bereiken. De 5S-methode begint met iedere handeling op de werkplek uiterst kritisch te bekijken. Alles wat geen waarde toevoegt moet worden geilimineerd. Elke seconde wachttijd, gram afval, tussenvoorraad of fout moet worden verwijderd. Wat geen waarde toevoegt, maar wel aanwezig is, kost geld, tijd, energie en/of motivatie.

In-Company Trainingsvraag..

Wij trainen op uw locatie.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing


Spreuk:
Als de tijd vliegt, vlieg mee ~time management~

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T